Google Ads

Jeżeli chce się uzyskać szybko i skutecznie wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, warto wzbogacić pozycjonowanie o płatne kampanie Google Ads. Jest to świetna opcja dla nowopowstałej firmy, w celu wypromowania marki, zbudowania pozytywnego wizerunku, wprowadzenia nowego produktu na rynek, zwiększenia rozpoznawalności. Uruchomienie kampanii jest niezwykle łatwe, do dyspozycji jest mnóstwo przydatnych narzędzi. Klient sam może decydować o tym, ile środków zainwestuje w wybraną przez siebie formę promocji.

Czego można spodziewać się po Google Ads?

Reklama jest dźwignią handlu, ale na efekty pozycjonowania trzeba czekać i to czasem miesiącami. Zdecydowanie szybszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z gotowego narzędzia w postaci systemu reklamowego Google. Skutecznym sposobem na promowanie swojej firmy w Internecie będzie uruchomienie kampanii Google Ads. Chodzi tutaj o płatne linki sponsorowane, reklamy produktowe, promowanie strony na serwisach zewnętrznych. Stworzone reklamy tekstowe w oparciu o wybrane słowa kluczowe będą wyświetlane nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania. Łatwo domyślić się, że staną się dobrze widoczne dla każdego użytkownika, który wpisze w wyszukiwarkę Google zapytanie zawierające konkretne słowa kluczowe.

Przyczynia się to do wzrostu rozpoznawalności witryny i zaufania do niej, ułatwia dotarcie do wybranej grupy docelowej, pośród których znajdują się potencjalni klienci.

Google Ads to opcja przeznaczona dla każdej firmy, nawet nowopowstałej i borykającej się z ograniczonym budżetem. Uruchomienie kampanii nie wymaga dużych nakładów finansowych. Klient decyduje o tym, jaki chce przeznaczyć budżet. Ustala on zasięg i harmonogram wyświetlania reklam. Może na bieżąco monitorować skuteczność kampanii, jej wpływ na sprzedaż promowanych produktów.

Google Ads – opłata za kliknięcie (Pay Per Click)

Z Google Ads możliwe staje się zwrócenie uwagi na swoją firmę zarówno w wyszukiwarce Google, jak i w Mapach. Zaletą jest to, że opłaty ponosi się wyłącznie za klęknięcie w reklamę i przekierowanie na firmową stronę internetową lub skontaktowanie się z firmą, a nie za samo jej wyświetlanie. Inteligentna reklama pojaw się w idealnym momencie, czyli podczas poszukiwania produktów/usług podobnych do oferowanych przez firmę. Można wobec tego zwiększyć liczbę wizyt na stronie i w sklepie internetowym oraz uzyskać więcej połączeń telefonicznych. Wszystko to wpływa pozytywnie na rozwój przedsiębiorstwa, poprawia wyniki sprzedażowe, co przekłada się na wzrost zysków. Klient ustala swój miesięczny limit budżetu, może też wstrzymać lub zmodyfikować ponoszone dodatki i to w dowolnej chwili. Współpracując z Google, można skutecznie ulepszać swoje reklamy, skutecznie realizować zmierzone cele, trafić o odpowiednich klientów.

Co jeszcze warto wiedzieć na temat 'Adsów’?

W Google Ads dostępny jest wiele typów kampanii do wyboru, dzięki czemu każdy znajdzie dla siebie najkorzystniejsze rozwiązanie. Warto poeksperymentować, zainwestować w różne rodzaje kampanii, kierując się zamierzonymi celami. Klasyczne są kampanie tekstowe, które wyświetlają się w wyszukiwarce osobom poszukującym konkretnych produktów i usług. Kolejną opcją do wyboru jest kampania w sieci reklamowej, która obejmuje graficzne banery i reklamy wideo. Można je znaleźć na stronach partnerskich, które przynależą do sieci AdSense, na blogach czy nawet w aplikacjach mobilnych. Sporą popularnością cieszą się kampanie na YouTube, czyli serwisie skupiającym miliony osób. Chodzi tutaj o oczywiście o kampanie wideo, które wyświetlają się widzom na początku lub w trakcie odtwarzanego przez nich filmu.

Można też wybrać kampanię produktową, jeśli chce się promować konkretny przedmiot. W reklamie znajdą się zdjęcia produktu, cena, nazwa sklepu i tytuł. Osoba zainteresowana ofertą będzie musiała kliknąć w odnośnik w celu zapoznania się ze szczegółami, co skutkować będzie przeniesieniem jej na stronę sklepu. Można zdecydować się też na kampanie remarketingową, która pozwala na ponowne dotarcie do użytkownika witryny. Do promowania produktów i usług można wykorzystać również kampanie reklamowe Gmail, czyli popularny serwis pocztowy.

Reklama dla każdego!

Google Ads to świetna opcja dla niemalże każdego, kampanię można uruchomić już za niewielką kwotę. Z narzędzia tego warto skorzystać przy wprowadzeniu sklepu internetowego. Można za jego pomocą promować swoje produkty, powiększyć liczbę odbiorców, w tym nabywców. Jeśli firma opiera swoją działalność na sprzedaży rozmaitych usług, to ponownie sprawdzi się Google Ads do ich zareklamowania. Nie ma znaczenia to, czy prowadzi się prężnie rozmijającą firmę lub jednoosobową działalność gospodarczą, promowanie usług za pomocą Google Ads zawsze będzie dobrym wyborem.

Jeżeli komuś zależy na zwiększeniu ruchu na swojej stronie internetowej, czas najwyższy uruchomić kampanię Google Ads. Dotyczy to też blogosfery, serwisów branżowych i portali informacyjnych. Google Ads można polecić każdej firmie, która chce poszerzyć grono swoich odbiorców, pozyskać nowych klientów i zwiększyć zyski. Warto w tym celu zareklamować się w wyszukiwarce i sieci Google. Producenci z pewnością na tym skorzystają. Uruchomienie kampanii w Google Ads jest banalnie proste i składa się z kilku etapów. Najpierw trzeba utworzyć konto w Google Ads, następnie skonfigurować kampanię i wybrać frazy kluczowe. Kolejnym krokiem będzie stworzenie reklamy Google i uruchomienie kampanii PPC. Na koniec pozostaje monitorowanie kosztów, konwersji i poprawności.

To top