Pozycjonowanie

PozycjonowaniePozycjonowanie

Wypromuj swoją stronę w sieci!Wypromuj swoją stronę w sieci!

Google jest często pierwszym źródłem informacji odnośnie poszukiwanych produktów i usług, także w sektorze B2B. Niestety, nie wystarczy samo dodanie witryny do wyszukiwarki, żeby pozyskać ruch zainteresowanych ofertą internautów. Do pokonania konkurencji i dostania się na szczyt wyników potrzebna jest specjalistyczna wiedza z zakresu znajomości sposobu działania algorytmów wyszukiwarek. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej strony, żeby zaczęła zbierać ruch i stała się skutecznym narzędziem wspierającym sprzedaż.

Zacznij pozyskiwać ruch na WWW!

Zoptymalizowana strona wwwZoptymalizowana strona www

to pierwszy krok do skutecznego pozycjonowaniato pierwszy krok do skutecznego pozycjonowania

Wszystkie działania w kierunku promocji witryny powinny rozpoczynać się bezpośrednio na stronie www. Bez odpowiednio przygotowanego serwisu, pozycjonowanie nie przyniesie pożądanych wyników. Nawet jeśli zewnętrznymi działaniami zwiększymy liczbę odwiedzin, to użytkownik musi dokonać jakichkolwiek interakcji, żeby Google uznało nasz serwis za atrakcyjny i warty wyświetlania.

Google lubi strony zarówno zoptymalizowane pod względem technicznym, jak i w kwestii treści zamieszczonych w witrynie. Jeśli dopiero myślisz nad stworzeniem strony internetowej, to zwróć uwagę, aby od początku została przystosowana do wymagań wyszukiwarki. A jeśli dysponujesz już gotowym serwisem, bądź otwarty na niezbędne zmiany.

Polski rynek wyszukiwarek internetowych to bezsprzeczna dominacja Google. Jego udział utrzymuje się na poziomie ponad 98% wyszukiwań, a 86% użytkowników ufa bardziej wynikom organicznym, niż płatnym reklamom.

Nastaw się na ruchNastaw się na ruch

nie przywiązuj się do samych słów kluczowychnie przywiązuj się do samych słów kluczowych

Czy Twoją ofertę da się opisać w 10 słowach? Raczej nie, dlatego i pozycjonowanie nie powinno skupiać się na zaledwie kilku ogólnych wyrażeniach. Konkurencja na pojedyncze słowa i popularne frazy jest tak wysoka, że trzeba byłoby dysponować ogromnymi nakładami finansowymi, aby przebić się na najwyższe pozycje. Tylko po co? Obecnie Internauci wpisują w Google coraz bardziej skomplikowane i naturalne zapytania, tak jakby komunikowali się z drugą osobą.

Zaczynając współpracę ustalimy listę wyrażeń kluczowych, na bazie których cały czas będziemy tworzyć i dodawać kolejne, bardziej skomplikowane frazy, generujące wejścia na stronę. Takie podejście zapewni Ci odwiedziny faktycznie zainteresowanych ofertą użytkowników, a więc i wartościowy ruch na stronie.

Już blisko 85% wyszukiwanych fraz w Google składa się z przynajmniej 2 słów. Duży odsetek z nich to zapytania zawierające konkretne nazwy usług lub produktów, co oznacza, że użytkownicy z roku na rok dokładniej wiedzą czego szukają, wpisując precyzyjne wyrażenia.

Nie zmarnuj tego potencjału!

Rozliczenie abonamentoweRozliczenie abonamentowe

dlaczego opłaca się również Tobie?dlaczego opłaca się również Tobie?

Jedna, stała opłata

Nasza metoda pozycjonowania nie skupia się na kilku konkretnych wyrażeniach, a na ciągłym poszukiwaniu nowych fraz, które zapewnią stały ruch na stronie. Dlatego nie rozliczamy się „za efekt”, a w ustalonym odgórnie abonamencie. Dzięki takiemu rozwiązaniu my możemy spokojnie pracować, a Ty zyskujesz.

Nie ograniczasz się do wybranych fraz

Rzadko, którą ofertę da się opisać kilkoma wyrażeniami i jeszcze mieć pewność, że za rok wskazane frazy wciąż będą wartościowe. Nasza metoda dopasowuje się zarówno do zmian w wyszukiwarce, poszukiwań użytkowników, jak i Twojej oferty.

Rozliczenie abonamentoweRozliczenie abonamentowe

dlaczego opłaca się również Tobie?dlaczego opłaca się również Tobie?

Płacisz, ale widzisz efekty

W modelu rozliczeń „za efekt” kuszące jest to, że płacisz dopiero, kiedy agencja wywiąże się z ustalonych zobowiązań. Kwestia tego, kiedy to nastąpi i czy w ogóle? Mogą minąć miesiące zanim zobaczysz jakiekolwiek efekty, a w tym czasie Twoja strona nie wyświetla się na żadne słowa kluczowe, a więc nie docierasz do użytkowników i nie sprzedajesz. Dzięki naszej metodzie pierwsze wyniki zobaczysz już niebawem od rozpoczęcia współpracy!

Pozycjonujesz cały serwis

Nie tylko stronę główną, czy wybraną podstronę, więc nie musisz ograniczać się wyłącznie do kluczowych produktów czy usług. Potencjalni klienci mogą znaleźć Twoją stronę na różne sposoby, dlatego dbamy, żeby zoptymalizować każdą możliwą sekcję w Twoim serwisie.

Rozliczenie abonamentoweRozliczenie abonamentowe

dlaczego opłaca się również Tobie?dlaczego opłaca się również Tobie?

Dostajesz wysokojakościowy content

W cenie abonamentu zapewniamy zarówno wysokiej jakości artykuły, jak i regularnie wprowadzamy na Twoją stronę nowe treści, w tym treści na bloga oraz opisy usług i produktów.

Wiemy, co się dzieje w Twojej branży

W poszukiwaniu nowych fraz stale monitorujemy trendy dotyczące Twojej oferty. Sprawdzamy, co i jak robi konkurencja, aby móc wyprzedzić ją o krok, czy o dwa.

Nasza współpracaNasza współpraca

w jaki sposób pracujemy z klientami?w jaki sposób pracujemy z klientami?

Wdrażamy narzędzia analityczne

Integrujemy Twoją stronę z takimi narzędziami jak Google Analytics, Google Search Console, oraz innymi narzędziami, które mają na celu optymalizację działań pozycjonujących.

Dostajesz dostęp do raportów

Możesz sprawdzać raporty i pozycje strony. Pamiętaj jednak, że najważniejszym wskaźnikiem jest ruch w witrynie, który można na bieżąco kontrolować np. we wspomnianym Google Analytics.

Nasza współpracaNasza współpraca

w jaki sposób pracujemy z klientami?w jaki sposób pracujemy z klientami?

Optymalizujemy Twoją stronę www

Zarówno pod względem technicznym, jak i treści umieszczonych w witrynie. Zajmujemy się całym serwisem i na bieżąco aktualizujemy go o nowe teksty i rozwiązania.

Tworzymy content

Zarówno na zewnętrznych portalach, jak i w Twojej witrynie (np. prowadzimy bloga lub dział aktualności). Jest to kluczowe działanie, aby zapewnić widoczność w wynikach wyszukiwania!

Nasza współpracaNasza współpraca

w jaki sposób pracujemy z klientami?w jaki sposób pracujemy z klientami?

Pozyskujemy wartościowe linki

Opracowujemy całą strategię link buildingu, skupiając się na tworzeniu lub redagowaniu profesjonalnych artykułów związanych z Twoją ofertą i umieszczaniu ich na portalach branżowych.

Monitorujemy branżę i analizujemy konkurencję

Pozwala nam to dobierać nowe frazy, a monitoring trendów dostarcza informacji na temat contentu, który interesuje Twoich odbiorców..

Przykładowe realizacje

Klub Złotego Klienta

Strony Internetowe

Bistro od Kuchni

Strony Internetowe

Szkoła Tańca Jane Austen

Strony Internetowe

Masz pytania?Agencja Interaktywna

Pisz lub dzwoń!Outsourcing IT

Pomagamy, doradzamy i rozwiewamy wszelkie wątpliwości!

NextGen Group
ul. Rot. W. Pileckiego 26
48-300 Nysa
NIP: 7532344011

Email: kontakt@nextgengroup.pl
Telefon: 533 22 22 30

Godziny pracy: Pon - Pt, 09:30 - 17:30
Polityka prywatności

Z naszych usług skorzystali m.in: