Natychmiast bądź widoczny w Google!

Bądź widoczny tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci!

Google Ads to potężne narzędzie, dzięki któremu możesz niemal natychmiast dotrzeć do potencjalnych klientów. W kilka chwil Twoje reklamy mogą pojawić się na szczycie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google, oraz na stronach partnerów reklamowych.

Dzięki uruchomieniu kampanii reklamowej, reklamy prowadzące do Twojej strony wyświetlą się w momencie, w którym użytkownicy będą szukali produktów i usług które oferujesz. Google Ads korzysta z technologii która ułatwia docieranie do potencjalnych klientów w tym momencie, w którym są oni gotowi do wykonania konkretnego działania, np. są chętni do zakupu. Dzięki bogatemu targetowaniu, reklama trafi do odbiorców na konkretnym obszarze geograficznym który Cię interesuje. Reklama będzie wyświetlać się w tym momencie, w którym użytkownik w wybranym obszarze będzie szukał produktu lub usługi, które są w Twojej ofercie.

Reklama jest płatna tylko wtedy, gdy użytkownik z niej skorzysta.
Samo jej wyświetlanie jest bezpłatne!

Bezpłatna wycena

Czym jest Google Ads?

Czym dokładnie są reklamy sponsorowane w Google?

Google Ads (dawniej Google AdWords) to platforma reklamowa stworzona przez Google, która ma na celu umożliwienie firmom promocję swoich produktów i usług w wynikach wyszukiwania przeglądarki oraz na stronach partnerskich. Działając na zasadzie aukcji, Google Ads pozwala Ci określić budżet jakim chcesz operować w ramach kampanii reklamowej, oraz ofertę za kliknięcie (tzw. CPC).

Dzięki możliwości precyzyjnego ustawienia lokalizacji geograficznych, oraz zawężenia reklam do osób szukających konkretnych usług, można w stosunkowo tani sposób dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy będą generowali wartościowe kliknięcia na Twojej stronie!

Kampanie Google Ads
Kampanie Google Ads

Jakie są korzyści z Google Ads?

Zobacz, że warto prowadzić kampanie reklamowe razem z NextGen Group

Google Ads pozwala firmom zwiększyć widoczność w Sieci, kontrolować wydatki reklamowe, monitorować wyniki i co najważniejsze, osiągać szybie efekty w postaci większego ruchu na stronie. To narzędzie, które pomaga przedsiębiorcom efektywnie promować swoje produkty i usługi, a w efekcie doprowadzić do zwiększenia konwersji.

Większa widoczność w wyszukiwarce

Niemal natychmiastowe pojawienie się na pierwszej stronie wyszukiwarki zwiększa szansę na dotarcie do potencjalnych klientów.  Reklama wyświetla się tylko osobom zainteresowanym Twoimi usługami lub produktami!

Budżet nad reklamę jest pod kontrolą

Precyzyjnie ustalony budżet i cena za pojedyncze kliknięcie daje pełną kontrolę nad wydatkami reklamowymi. Dzięki temu można dostosować je na przykład w zależności od oczekiwanego zwrotu z inwestycji.

Mierzalne efekty kampanii

Zaawansowana analityka pozwala na śledzenie wyników reklam. Wśród wskaźników do śledzenia są dostępne m.in. liczba kliknięć, liczba konwersji, czy jej koszt. Monitorowanie skuteczności kampanii odbywa się w oparciu o rzeczywiste dane.

Bardzo szybkie efekty

W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamy, dobrze ustawiona kampania Google Ads oferuje natychmiastowe dotarcie do potencjalnego klienta. W ciągu kilku minut twoja reklama jest widoczna dla osób zainteresowanych produktem/usługą na określonym terenie.

Google Ads

Nasze certyfikaty Google Ads

Jesteśmy certyfikowanym członkiem programu Google Partners!

Ciągle się rozwijamy, co potwierdzają nasze liczne certyfikaty Google Ads oraz status partnera Google!

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?

Umiejętne prowadzone kampanie prowadzą do sporych zysków!

W celu jak najlepszej optymalizacji budżetu reklamowego, należy go kierować do takich kanałów, które będą najlepsze z punktu widzenia ich efektywności. Niezależnie od tego w jaki rodzaj konwersji celujesz, czy będą do telefony, czy zakupy w sklepie, Google Ads prawie zawsze okazuje się najlepszą formą reklamy!

Reklama na szczycie wyszukiwarki

Już od uruchomienia kampanii reklamowej, linki sponsorowane do Twojej strony mogą od razu pojawić się wśród najlepszych linków organicznych z pozycjonowania. Wysokie pozycje, nawet sponsorowane, są traktowane przez użytkowników po prostu jako wynik wyszukiwania.

Natychmiastowa widoczność reklam

Reklamę Google Ads możesz uruchomić w każdej chwili. Niezależnie od prowadzonych kampanii możesz również tworzyć nowe, poboczne, na dodatkowe, ograniczone w czasie promocje jakie aktualnie masz w swojej ofercie.

Kampanie z elastycznym budżetem

Nasi klienci cenią sobie to, w jaki sposób mogą zarządzać budżetem w ramach Google Ads. Wiele biznesów działa sezonowo, więc specyfika działalności pozwala im na płynne zwiększenie budżetu wtedy, kiedy klienci szukają właśnie ich usług.

Duże możliwości targetowania reklam

W ramach prowadzonych kampanii istnieje możliwość bogatego ustawienia tego, gdzie, kiedy i komu będą wyświetlały się reklamy. Dodatkowo, dużą zaletą jest możliwość wprowadzenia działań remarketingowych (czyli kampanie dla osób które wcześniej już były na Twojej stronie).

Mierzalność efektów kampanii

Google Ads świetnie integruje się z Google Analytics. Możesz śledzić ogromną ilość wskaźników w dowolnie wybranym zakresie czasu. Dzięki śledzeniu, można na bieżąco analizować zmiany, jakie nastąpiły na przestrzeni czasu, lub po wprowadzeniu modyfikacji w kampanii.

Cennik Google Ads

Zobacz najcześciej wybierane przez naszych klientów pakiety

Każdy z pakietów uwzględnia koszt pracy dedykowanych Specjalistów (ilość godzin pracy zależna jest od wybranego pakietu). Dodatkowo, przed startem zapewniamy projekt i budowę kampanii, dobór strategii, pomoc przy instalacji wszelkich niezbędnych kodów oraz integrację z Google Analytics. Do kampanii reklamowych oraz remarketingowych zapewniamy darmowy zestaw reklam i grafik na start!

Jeżeli operujesz na wyższych budżetach lub nie wiesz czy któryś z proponowanych planów będzie Ciebie najlepszy – skontaktuj się z nami! Nasi specjaliści zaproponują Ci odpowiedni budżet.

Standard

560zł netto

Budżet: do 3999zł
Kampanie: bez limitu!
Grupy reklam: bez limitu!
Słowa kluczowe: bez limitu!
Opiekun: dedykowany (4h)
Wsparcie email: tak
Wsparcie telefoniczne: nie
Zamów

Optimal WWW

980zł netto

Budżet: do 7999zł
Kampanie: bez limitu!
Grupy reklam: bez limitu!
Słowa kluczowe: bez limitu!
Opiekun: dedykowany (7h)
Wsparcie email: tak
Wsparcie telefoniczne: tak
Zamów

Optimal E-Commerce

1400zł netto

Budżet: do 14999zł
Kampanie: bez limitu!
Grupy reklam: bez limitu!
Słowa kluczowe: bez limitu!
Opiekun: dedykowany (10h)
Wsparcie email: tak
Wsparcie telefoniczne: tak
Zamów

Standard

688.80zł brutto

Budżet: do 3999zł
Kampanie: bez limitu!
Grupy reklam: bez limitu!
Słowa kluczowe: bez limitu!
Opiekun: dedykowany (4h)
Wsparcie email: tak
Wsparcie telefoniczne: nie
Zamów

Optimal WWW

1205.40zł brutto

Budżet: do 7999zł
Kampanie: bez limitu!
Grupy reklam: bez limitu!
Słowa kluczowe: bez limitu!
Opiekun: dedykowany (7h)
Wsparcie email: tak
Wsparcie telefoniczne: tak
Zamów

Optimal E-Commerce

1722zł brutto

Budżet: do 14999zł
Kampanie: bez limitu!
Grupy reklam: bez limitu!
Słowa kluczowe: bez limitu!
Opiekun: dedykowany (10h)
Wsparcie email: tak
Wsparcie telefoniczne: tak
Zamów

Podane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art 66 par. 1 kodeksu cywilnego.

Dodatkowe 1200zł na reklamę za darmo!

Reklamujesz się w Google Ads po raz pierwszy? Mamy dla Ciebie bonus w postaci 1200zł na start!

Kupon Google Ads

1200zł na reklamę!

Wystarczy że wydasz 1200zł na reklamę, a po 60 dniach otrzymasz dodatkowe 1200zł na dalszą darmową reklamę!
Ważne: dodatkowe środki mogą otrzymać tylko klienci, którzy po raz pierwszy reklamują się w Google Ads i nie mają jeszcze swoich kont reklamowych.

Google Ads - najczęściej zadawane pytania

Dowiedz się o co najczęściej pytają nas klienci w temacie Google Ads

Reklamy Google Ads to swoistego rodzaju aukcje, w ramach których reklamodawcy rywalizują o konkretne pozycje reklam w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google, oraz na stronach partnerów reklamowych. Od poziomu popularności słów kluczowych zależy to, ile będzie kosztowało poszczególne kliknięcie użytkownika w reklamę. Link tekstowe wyświetlają się wśród organicznych wyników wyszukiwania Google, natomiast reklamy graficzne (np. te z kampanii remarketingowych) na stronach partnerów.

To, jak długo trwa dana kampania, zależy przede wszystkim od Ciebie i Twojej branży. W większości przypadków, efekty działania kampanii w postaci wejść na stronę są widoczne już po 24 godzinach od akceptacji kampanii. Im mniejsza konkurencja w konkretnych frazach, tym większa szansa na spotęgowanie efektów i szybszy zwrot z inwestycji. Należy przy tym również pamiętać, że inaczej dobiera się strategię działania pod sklep internetowy, a inaczej pod lokalny biznes działający sezonowo. Im dłużej prowadzona jest kampania, tym lepiej można ją zoptymalizować i doprowadzić do osiągania możliwie najlepszych wyników.

Budżet zależy przede wszystkim od tego w jakiej branży działa Twoja firma, na jakim obszarze, oraz jaką ma konkurencję. Nie znaczy to jednak, że budżet koniecznie musi być wyższy niż u konkurencji. Optymalny budżet to taki, który będzie jednocześnie wpasowywał się w ramy budżetu Twoich działań marketingowych, oraz wygeneruje optymalną ilość wartościowego ruchu na stronie. Prowadząc lokalną firmę możesz rozpocząć reklamę w Google Ads już od kwoty kilkuset złotych miesięcznie, natomiast duży sklep internetowy powinien na te cele przeznaczyć budżet nawet 10-20 krotnie wyższy.

Najpopularniejsze z kampanii realizowanych w ramach Google Ads to:

  • Kampanie tekstowe – są to kampanie z tekstowym reklamami w wynikach wyszukiwania Google. Reklamy wyświetlają się na podstawie odpowiednio dobranych słów kluczowych, dzięki temu, użytkownik wpisując daną frazę w wyszukiwarce, zobaczy Twoją reklamę wśród linków sponsorowanych które wyglądają jak wyniki wyszukiwania.
  • Kampanie reklamowe – to kampanie w których reklamy graficzne wyświetlają się na stronach zrzeszonych w ramach sieci partnerskiej Google. Są to m.in. różnego rodzaju portale z artykułami tematycznymi, blogi, oraz serwis YouTube. Takie kampanie targetuje się przede wszystkim na podstawie lokalizacji, wieku, płci czy zainteresowań.
  • Kampanie remarketingowe – są to podobne kampanie to kampanii reklamowych, przy czym skupiają się na uzytkownikach, którzy podjęli już interakcję z Twoją stroną (np. ostatnio ją odwiedzili). W tego typu kampaniach skupiamy się na zachęceniu użytkownika do powrotu na stronę. Najczęściej reklamuje się samą stronę, lub poszczególne usługi (np. oferując dodatkową promocję).
  • Kampanie produktowe – kampanie realizowane dla sklepów internetowych w celu wyświetlania ich w ramach Google Merchant Center oraz Google Shopping. W ramach tej kampanii użytkownicy widzą zdjęcie i cenę produktu, oraz adres do Twojego sklepu. Reklamy w ramach takiej kampanii wyświetlają się tym użytkownikom, którzy szukają określonych produktów, a więc są już nastawieni na zakup.
  • Kampanie Discovery – specjalnie kampanie w ramach których można docierać do szerokiego grona użytkowników korzystających z YouTube, Google Discover oraz Gmaila. Ten typ kampanii najczęściej jest wybierany do działań, w których Klientowi zależy na dotarciu do bardzo szerokiego grona odbiorców.
  • Kampanie Performance Max – nowy rodzaj kampanii który pojawił się w 2022 roku, dzięki której reklamy mogą wyświetlać się wśród wyników wyszukiwania, w sieci reklamowej, na podstronach YouTube, w ramach Google Discovery, oraz w Gmailu i Mapach Google. Optymalne rozwiązanie dla Klientów, którzy chcą być widoczni dla stargetowanych użytkowników wszędzie tam, gdzie pozwala na to Google Ads.

Krótka odpowiedź: obie te rzeczy!

Długa odpowiedź: W wielu przypadkach najlepszym rozwiązaniem jest połączenie Google Ads z pozycjonowaniem. Dzięki temu, prowadzone działania pozwalają na dywersyfikację źródeł ruchu na stronie (różne kanały z których użytkownicy przechodzą na Twoją stronę), oraz zwiększają widoczność w wyszukiwarce. Pozwala to osiągnąć cele krótko- i długoterminowe.  Dzięki dobrze ustawionym reklamom Google Ads wartościowy ruch na stronie pojawia się natychmiast, a w tle, w ramach pozycjonowania budowana jest pozycja strony w organicznych wynikach wyszukiwania.

Gotowy na pierwszą kampanię?
A może chcesz poznać więcej szczegółów?

Czekamy na Twój kontakt!

To top